Vaalit

Kuntavaaleissa 2021 Savo-Karjalan Vihreät vastaa vihreiden ehdokkaiden asettamisesta niissä vaalipiirin kunnissa, joissa ei ole omaa kunnallisjärjestöä. Kuntavaaleissa 2021 nämä kunnat ovat Pohjois-Karjalassa ja Pohjois-Savossa: Heinävesi, Ilomantsi, Joroinen, Juuka, Kaavi, Kitee, Leppävirta, Lieksa, Liperi, Nurmes, Outokumpu, Polvijärvi, Rautalampi, Rautavaara, Rääkkylä, Suonenjoki, Tervo, Tohmajärvi, Tuusniemi ja Vesanto. Muissa vaalipiirin kunnissa kuntavaalien ehdokasasettelusta vastaavat kunnallisjärjestöt: Joensuun Vihreät, Kontiolahden Vihreät, Kuopion Vihreät, Siilinjärven Vihreät, Vihreä Pohjois-Karjala, Vihreä Varkaus ja Ylä-Savon Vihreät.

Savo-Karjalan Vihreät vastaa Vihreiden ehdokkaiden asettamisesta eduskuntavaaleihin Savo-Karjalan vaalipiirissä. Seuraavat eduskuntavaalit järjestetään 2023. Mahdollisten maakuntavaalien ehdokasasettelusta Pohjois-Savossa ja Pohjois-Karjalassa vastaa Savo-Karjalan Vihreät. Presidentin ja eurovaalien ehdokasasettelusta vastaa Vihreä liitto.