Milloin

Missä

Kuopion Vihreiden toimisto
Asemakatu 42, Kuopio

VERKKOSIVUKOULUTUS ON PERUTTU VÄHÄISEN OSANOTTAJAMÄÄRÄN VUOKSI!

Savo-Karjalan Vihreiden WordPress-verkkosivukoulutus pidetään lauantaina 23.9. klo 15-17 Kuopion toimistolla ja verkossa. Verkon kautta mukaan pääsee enintään 10 yhteyden kautta joten Kuopion osallistujien toivotaan saapuvan toimistolle (Asemakatu 42). Vastaavasti Joensuun toimistolle voitanee järjestää etäosallistumispiste.

Koulutus on tarkoitettu Savo-Karjalan Vihreiden yhdistysten ja poliitikkojen verkkosivuja puolueen tarjoamilla ratkaisuilla ylläpitäville. Kampanjan alla pidetyssä koulutuksessa käytimme mallina ehdokkaille tarjottua ulkoasua, nyt käytämme koulutuksessa yhdistyksille suunniteltua teemaa pohjana. Ulkoasuissa on pieniä eroja mutta teknisesti ne toimivat samalla tavalla. Koulutuksessa kerrataan puolueen teemaan kuuluvan Divin käyttöä ja opitaan muutamia edistyneempiä temppuja joilla esimerkiksi blogin kirjoittajan voi esitellä komeasti ja yhdistyksen luottamushenkilölistasta tehdä näyttävämmän. Perusasioista käydään läpi sivun ja artikkelin luominen ja muokkaaminen, valikoiden muuttaminen ja kuvien lisääminen sivuille.

Koulutus välitetään verkossa Google Hangoutsin kautta. Ilmoittautuaksesi koulutukseen lähetä viesti toiminnanjohtajalle (savo-karjala@vihreat.fi) ja ilmoita gmail-osoitteesi (Google-tunnus). Myös Kuopion ja Joensuun toimistolle saapuvia pyydetään ilmoittautumaan etukäteen.