Työntekijät tavoitettavissa normaalisti päiväaikaan maanantaista perjantaihin. Lisäksi olemme tavoitettavissa satunnaisia tarpeita varten ehdokastapaamisiltoina klo 16-19 ellei muusta palaverista muuta johdu: to 4.2. , to 18.2., ke 24.2., ke 3.3., ti 9.3., ke 17.3., ti 23.3., ti 30.3. Erikseen voi tietysti sopia palaverin muullekin illalle tai viikonlopulle.

Savo-Karjalan vihreillä on nyt kuntavaalikeväänä 2021 kolme työntekijää:
– Ville Elonheimo, piirin toiminnanjohtaja, mm. vaaliohjelmat, vaalikoneet ja yhdistysten perustoiminnan neuvonta (ja kriisiviestintä), ville.elonheimo@vihreat.fi, 040 552 4994.
– Tero Kankaanperä, Kuopion vihreiden toiminnanjohtaja, jolla merkittävä määrä myös piirin yhteistä työaikaa, mm. mainospaikat, julistepaikat, nettisivuosaaminen, ja tietysti kaikki Kuopion asiat, tero.kankaanpera@vihreat.fi, 050 593 1243.
– Verna Kuittinen, vaalityöntekijä, mm. kaikki graafinen, ehdokasryhmien apu mainostuksessa, mainostenteon opettaminen, verna.kuittinen@vihreat.fi, 044 552 4993.