Savo-Karjalan Vihreiden piirihallitus antaa tukensa seuraaville puolueen johtotehtäviin pyrkiville ehdokkaille.

Puoluesihteeriksi Veli Liikanen
Laaja poliittinen kokemus Mikkelin kuntapolitiikasta puolueen varapuheenjohtajan tehtäviin sekä osallistuminen puolueen viime vuosien ohjelmatyöhön ja tuoreimpana hallitusneuvotteluihin antavat Velille erinomaiset edellytykset puoluesihteerinä toimimiseen. Puoluesihteerin pitää puoluetoimiston johtamisen ohella olla poliittisesti uskottava henkilö. Velillä on lisäksi ehdokkaista parhaat edellytykset saavuttaa koko kentän luottamus.

Puoluevaltuuskunnan puheenjohtajaksi Silja Keränen
Silja on kuluneen kauden toiminut aktiivisesti valtuuskunnan jäsenenä ja näytti asiantuntemuksensa ja osaamisensa toimimalla erinomaisesti laaditun maatalouspoliittisen ohjelman työryhmän puheenjohtajana. Silja on tehnyt sitkeää ja vaikuttavaa työtä Kainuun vihertämisessä saavuttaen mm. Kajaanin äänikuningattaren aseman viime kuntavaaleissa.

Puolueen varapuheenjohtajaksi Riikka Karppinen
Riikka toi huikealla eduskuntavaalituloksellaan Lapissa Vihreille paljon uusia äänestäjiä. Nostamalla Riikan puolueen puheenjohtajistoon näytämme, että tällä kannatuksella on merkitystä.

Puolueen johtotehtäviin valitaan uudet edustajat Vihreiden puoluekokouksessa Porissa 15.-16.6.2019.

Lue lisää puoluekokouksesta ja ehdokkaista johtotehtäviin: www.vihreat.fi/puoluekokous2019

Seuraa livenä 15.-16.6. vihreat.fi/live