Ylä-Savon Vihreät ry täyttää 15 vuotta. Yhdistys juhlistaa merkkivuottaan juhlatilaisuudella Iisalmessa. Tilaisuuden juhlapuhujana on puoluesihteeri Panu Laturi.

”15-vuotisen taipaleemme aikana Ylä-Savon Vihreät ovat vakiinnuttaneet paikkansa Iisalmessa ja Lapinlahdella”, yhdistyksen puheenjohtaja koulukuraattori Anne Roponen toteaa. ”Toki meillä riittää haasteita jatkossakin. Esimerkiksi tulevissa kunnallisvaaleissa olisi hienoa saada uusia vihreitä ehdokkaita myös niihin kuntiin, joissa ehdokkaita ei ole toistaiseksi ollut. Valtakunnallisissa vaaleissa saamme kannatusta näistäkin kunnista. Kunnallisvaalien ehdokasasettelussa meillä on sen sijaan kovasti parantamisen varaa,” Roponen jatkaa.

Ylä-Savon Vihreiden 15-juhlaa vietetään avoimin ovin perjantaina 16.11. klo 18.00 alkaen Iisalmen Raatihuoneella (Kauppakatu 22). Ohjelmassa on juhlapuheen lisäksi mm. laulua ja runonlausuntaa. Vihreiden piirin tervehdyksen esittää Pohjois-Savon Vihreät ry:n puheenjohtaja Suvi Suutarinen Varkaudesta.

Lisätietoja:

Anne Roponen