rajattu kirkas piirroksia 2.7.2016

TIEDOTE 8.8.2016
Savo-Karjalan Vihreiden hallitus kokoontui 6.8. Lapinlahdella. Kokouksessa keskusteltiin tulevien kuntavaalien kampanjoinnista. Savo-Karjalan Vihreät ry päätti hakea hankeavustusta puolueelta Vihreiden perhepäivien järjestämiseksi eri puolilla Savo-Karjalan vaalipiiriä. Vihreiden hyvinvointiohjelmassa vuodelta 2015 kannetaan huolta erilaisten perheiden jaksamisesta ja siitä, että yhteisöllisyyttä tarvitaan perheiden arjessa enemmän.

Vihreä perhepäivä sisältää perheen yhteistä tekemistä, leikkiä ja ruokailua yhdessä. Savo-Karjalan Vihreät haluaa tuoda kaikenlaisia perheitä yhteisen tekemisen ääreen ja samalla viettämään hetki rentoutuen tavallisista arjen rutiineista” toteaa Savo-Karjalan Vihreät ry:n puheenjohtaja Anne Roponen Iisalmesta.

Vihreät myöntävät vaalityöhön hankeavustusta, jota voivat hakea mm. puolueen piirijärjestöt ja yhdistykset. Savo-Karjalan Vihreät haluaa olla mukana kehittämässä puolueen vaalityötä ja samalla tukea alueen Vihreitä yhdistyksiä kuntavaalien kampanjatyössä.

Anne Roponen
anne.roponen@vihreat.fi