Vihreiden eduskuntavaalikampanjaan kuuluva vaalibussi saapui nelipäiväiselle kiertueelle Savo-Karjalan vaalipiirin alueelle lauantaina 21.3. Varkaudessa. Kiertueen aikana vaalibussi pysähtelee eri paikkakunnilla. Pysähdyspaikoilla on tavattavissa muun muassa Vihreiden kansanedustaja Oras Tynkkynen sekä Savo-Karjalan vaalipiirin kansanedustajaehdokkaita.

Väriltään kokovihreä, 15 metrin pituinen kampanjabussi käy koko kampanjakiertueen kuluessa 39 päivän aikana yli 80 paikkakunnalla eri puolilla Suomea.

Bussikiertueen aikataulu Savo-Karjalassa 22.-24.3. on seuraava:

Sunnuntai 22.3. kiertue etenee Pohjois-Karjalaan: Joensuussa olemme Areenan suurmarkkinoilla kello 10-12, Kontiolahdella K-Marketin pihassa kello 12.30-13.30 sekä Lieksassa K-Citymarketin pihassa kello 15.30-17.30.

Maanantaina 23.3. aamuvirkut tavoittavat meidät Nurmeksesta Porokylän S-Marketin pihalta kello 7-8, sitten Nilsiästä torilta kello 9.30-10.30, Kuopion torilta kello 12-15 sekä Siilinjärven torilta kello 16-18. Kuopion tapahtumassa jaetaan tulppaaneita.

Tiistaina 24.3. kiertueen ohjelmassa on vohvelitarjoilu Lapinlahden torilla kello 11-13 ja hetkeä myöhemmin Iisalmen torilla tarjotaan muurinpohjalettuja kello 14-16.

Tervetuloa mukaan kaikkiin tilaisuuksiin!

Lisätietoja:

Toimittajakontaktit: kiertuevastaava Antti Heikkinen, puhelin 044 – 987 85 24.

Kansanedustaja Oras Tynkkynen, puhelin 050 – 5121 584.

Puolueen varapuheenjohtaja Krista Mikkonen, puhelin 044 – 262 7881.

Savo-Karjalan Vihreiden puheenjohtaja Harri Hölttä, puhelin 040 – 722 9224.