Askarruttaako mieltäsi Pohjois-Savon työllisyyskehitys, sosiaalinen työllistäminen tai työvoiman saatavuus? Haluatko kertoa näkemyksesi työvoimapolitiikasta suoraan työministerille?

Maanantaina 2.6. pääset keskustelemaan työhön liittyvistä kysymyksistä Vihreän liiton puheenjohtaja, työministeri Tarja Cronbergin kanssa.

Tarjan voit tavata klo 17 – 18 Kahvila Burtsissa (Kauppakatu 32. H-talon Valopiha). Yleisölle avoimessa tilaisuudessa on kahvitarjoilu.

Yleisötilaisuuden jälkeen Tarja siirtyyy työpolitiikka-aiheiseen koulutus- ja keskustelutilaisuuteen, joka pidetään Valtuusto- ja virastotalon koulutussalissa (Suokatu 42, C-porras) klo 18.30 – 20.00. Keskustelusta tulee takuulla mielenkiintoinen, sillä Kuopion Vihreistäkin löytyy useita työpoliittisten kysymysten asiantuntijoita.
Koulutus on tarkoitettu kuopiolaisille ja pohjoissavolaisille kunnallisvaaliehdokkaille sekä ehdokkuutta harkitseville.

Lopuksi toivotan kaikki ehdokkaat tervetulleiksi tutustumaan työntekijäänne – Kuopion Vihreiden osa-aikaiseen vaalikoordinaattoriin ja Pohjois-Savon Vihreiden toiminnanjohtajaan. Kuulisin mieluusti, millaisia toiveita teillä on kunnallisvaalien käytännön järjestelyihin liittyen. Minut tapaat Valtuusto- ja virastotalon koulutussalissa klo 18.00 alkaen.
Tilaisuuksien takana on Kuopion Vihreät.

Lämpimästi tervetuloa!
Lisätietoja: vaalikoordinaattori Minna Heikka, p. 040 552 4994, minna.heikka (ät) vihreat.fi