Pohjois-Karjalan ja Pohjois-Savon vihreät pitivät toisen yhteisen syyskokouksensa 17.11.2013 Joensuussa. Hiukan vajaa vuosi sitten päätettiin Kuopiossa yhdistyä Savo-Karjalan vihreiksi ja nyt prosessi on saatu päätökseen. Pohjois-Savon vihreiden sääntö- ja nimenmuutos Savo-Karjalan vihreät ry:ksi sai Yhdistysrekisterin hyväksynnän kesällä ja Pohjois-Karjalan Vihreät ry:n syyskokous teki nyt tarvittavat päätökset yhdistyksen toiminnan lopettamisesta.

Savo-Karjalan vihreiden puheenjohtajana jatkamaan valittiin siilinjärveläinen Toni Juvonen. Varapuheenjohtajaksi vaihtuu Antti Elsilä Joensuusta ja muut hallituksen jäsenet ovat Harri Hölttä (varajäsen Mikko Häkkinen, Joensuu), Liisa Pietikäinen (Maaninka, varajäsen Ari Haaranen, Siilinjärvi), Anne Roponen (varajäsen Antti Loimalahti, Iisalmi), Harri Mulari (varajäsen Krista Mikkonen, Joensuu) ja Harri Auvinen (varajäsen Anne Paulo-Tuovinen, Kuopio). Uusi hallitus aloittaa 1.1.2014.

Lisätietoja: hallituksen puheenjohtaja Toni Juvonen, 0400 759 133, toiminnanjohtaja Tero Kankaanperä, 040 552 4994