laatikainen-tarja_24_1.jpgKuopion Vihreiden puheenjohtaja Tarja Laatikainen siirtyy luotsaamaan Pohjois-Savon Vihreitä ensi vuoden alusta.

Lauantaina pidetyssä piirijärjestön syyskokouksessa puheenjohtajaksi valittu Laatikainen lähtee määrätietoisesti valmistamaan Pohjois-Savon Vihreitä vuoden 2011 eduskuntavaaleihin.
– Kansanedustajan paikka on lähempänä kuin koskaan, nousihan kannatuksemme kunnallisvaaleissa ennätyksellisen korkealle. Eikä Vihreiden imu rajoitu pelkästään Kuopioon, joka nousi kunnallisvaalien myötä Suomen kuudenneksi vihreimmäksi kaupungiksi. Nilsiäläisen Terhi Räsäsen huikea äänisaalis kertoo siitä, että myös muualla maakunnassa kaivataan Vihreää vaihtoehtoa, sanoo Laatikainen.

Pohjois-Savon Vihreiden hallitukseen valittiin myös Ari Paanala, Satu Niiranen ja Harri Auvinen Kuopiosta, Katja Lötjönen ja Tapani Kersalo Kuopion vihreistä nuorista ja opiskelijoista, Tarja Lång ja Eija Luostarinen Pohjois-Savon Vihreistä Naisista, Marja-Leena Kettunen Iisalmesta, Kyllikki Toivanen Leppävirralta, Heikki Jääskeläinen Siilinjärveltä sekä Matti Mäkelä Varkaudesta.

Varajäseniksi nimettiin Hellevi Hiltunen, Matti Kojo, Seija Kortekallio-Lampi, Eila Tanhu, Raimo Tuomainen, Anja Vartiainen ja Reetta Väätäinen.

Lisätietoja:
Raimo Tuomainen p. 050 597 0797