Vihreiden puoluesihteeri Ari Heikkinen on mukana vihreiden kampanjatempauksissa perjantaina 23.2. Siilinjärvellä ja lauantaina 24.2. Kuopion torilla.

– Pohjois-Savossa Vihreiden kärkiehdokas Raimo Tuomainen tekee kaikkien aikojen kampanjaa. Savolaiset juuret omaavana minulle on henkilökohtaisesti erityistä merkitystä sillä, että täältä saataisiin ensimmäinen vihreä kansanedustaja. Tulen mielelläni paikanpäälle jakamaan Raimon mainoksia ja tapaamaan pohjois-savolaisia äänestäjiä, toteaa Siilinjärveltä kotoisin olevan puoluesihteeri Heikkinen.

Heikkinen pitää ilahduttavana, että pohjois-savolaisten vihreiden keskuudessa on innostunut ilmapiiri ja vaalikampanjaa tehdään aktiivisemmin kuin koskaan aiemmin.

– Pohjois-Savossa vaalitilanteen tekee kutkuttavaksi vaaliliittomme Vasemmistoliiton kanssa. Vaaliliitto voi hyvin tavoitella kolmea paikkaa, mutta huononakin päivänä tulee kaksi. Toinen niistä tulee Vihreille. Uskon vakaasti, että me Vihreät ylitämme viime vaalien 7 300 äänisaaliin ja kun kohdennamme äänet Raimolle, hän menee kirkkaasti läpi.

Lisätietoja ja haastattelupyynnöt:
puoluesihteeri Ari Heikkinen, GSM 0400 700 507