Pohjois-Savon Vihreät ry:n kevätkokous pidetään lauantaina 28.3.2009 klo 12.00 Kuopiossa Valtuusto- ja virastotalon koulutussalissa osoitteessa Suokatu 42 (käynti C-ovelta talon takaa, esteetön pääsy A-oven kautta). Piirihallitus kokoontuu tuntia aikaisemmin samassa tilassa.

Sääntöjemme mukaan kokoukseen on jokaisella jäsenyhdistyksellä oikeus lähettää yksi äänioikeutettu edustaja kutakin alkavaa viittätoista (15) omaa jäsentä kohden (kuitenkin enintään 8 edustajaa). Edustus on varmennettava valtakirjalla, pöytäkirjaotteella tai muulla luotettavalla tavalla, jonka yhdistyksen kokous hyväksyy.

Kokouksessa on tarkoitus käsitellä sääntömääräisten asioiden lisäksi muun muassa puoluekokousvalintoja ja eurovaaleja. Tilaisuuden yhteydessä saatetaan järjestää myös Itävi-tapaaminen sekä luottamushenkilökoulutusta, mistä toimitetaan lisätietoa myöhemmin.

Muistattehan, että vuoden 2008 hallituksen jäsenet ovat jäävejä, kun kevätkokouksessa päätetään heidän tili- ja vastuuvapaudestaan.

Kyseessä on yleiskokous, jonne kaikki jäsenyhdistysten jäsenet ovat tervetulleita.
Tilaisuudessa on kahvitarjoilu.

Tervetuloa!