KUOPION VIHREÄT AJAVAT RAIMO TUOMAISTA KANSANEDUSTAJAKSI

– Kuopion vihreille on suuri ilo saada olla tukemassa Raimo Tuomaista kansanedustajaksi. Hänen uupumaton työnsä Kuopion ja valtakunnan vihreiden eteen on noteerattu vuosien ajan. Vihdoinkin Tuomainen vihreänä vaikuttajana astuu muidenkin kuin vihreiden näyttämölle, Kuopion vihreiden jatkava puheenjohtaja Tarja Laatikainen iloitsee. Meille kuopiolaisille, myös muillekin kuin vihreille, on kunnia saada kulkea yhdessä Raimo Tuomaisen kanssa matkaa Arkadialle, Laatikainen jatkaa.

Raimo Tuomainen on Kuopion vihreiden perustajajäseniä ja Kuopion vihreiden hallituksen aktiivinen jäsen. Tuomainen on myös Pohjois-Savon vihreiden ja Vihreiden puoluehallituksen jäsen. Hän on toiminut vihreiden kaikissa sisäisissä ja merkittävissä luottamustoimissa. Lisäksi Tuomainen lienee ainut ei-kansanedustaja, joka istuu valtion kahdessa neuvottelukunnassa: Tasa-arvoasiain ja Rintamiesasiain neuvottelukunnissa.

– Raimo Tuomaisen vaaliteemat ovat meille vihreille ne omimmat, jotka me kaikki vihreät ja vihertävät voimme allekirjoittaa. Meille vihreille on tärkeää ilmastonmuutoksen pysäyttäminen, lääketieteellistymisen hallinta ja sukupuolten välisen tasa-arvon lisääminen, Kuopion vihreiden tuleva varapuheenjohtaja <!– D(["mb"," Kyösti Hagert sanoo.

– Ilmastonmuutos on aikamme suurin uhka, jonka pysäyttämisen eteen ei ole tehty tarpeeksi! Jos ilmastonmuutosta ei saada pysäytettyä ei vielä katastrofaaliseen kahteen asteeseen, se asettaa rajoitteita kaikelle muullekin politiikalle. Vanhuksia ei pidä sulkea laitoksiin, vaan he tarvitsevat ihmismäisen kohtelun ja kunnian, Kyösti Hagert kertoo. Rakkaus ja yhteinen aika ovat vanhempien tärkeimmät kasvatusmetodit, ei televisio, videopelit ja tietokoneet. Suomessa ollaan nukahdettu vanhojen saavutusten ja tekojen taakse sukupuolten välisen tasa-arvon saamisessa, naisten euro on vieläkin 80 senttiä miehen eurosta ja vanhemmuuden kustannuksia ei ole vieläkään jaettu tasaisesti vanhempien työpaikkojen kesken, Hagert jatkaa.n

– Meillä on Pohjois-Savossa ensimmäistä kertaa todelliset mahdollisuudet saada vihreä kansanedustaja Eduskuntaan ja meillä on kunnia saada Raimo Tuomainen uudeksi jäseneksi vihreään eduskuntaryhmään, Tarja Laatikainen linjaa.n

LISÄTIETOJA:
Tarja Laatikainen, Kuopion vihreiden jatkava puheenjohtaja 050 593 1243
Kyösti Hagert, Kuopion vihreiden tuleva varapuheenjohtaja 040 778 2245

Kyösti Hagertn
+358 40 778 22 45n
Häntä minä äänestän!
www.raimotuomainen.netnn

”,1] ); //–> Kyösti Hagert sanoo.

LISÄTIETOJA:
Tarja Laatikainen, Kuopion vihreiden jatkava puheenjohtaja 050 593 1243