kiitoskuvaverkkosivuille

NYT JOS KOSKAAN oli oikea aika äänestää vihreää ehdokasta

KIITOS että käytit ääntäsi vihreiden arvojen puolesta, olit mukana ehdokkaan tukiryhmässä, mahdollisesti lahjoitit kampanjaan tai jaoit esitteitä. Jokainen teko oli tärkeä. Sen ansiosta Krista Mikkosesta tuli uusi vihreä kansanedustaja Savo-Karjalasta. Onnea Krista! www.kristamikkonen.fi

Savo-Karjalan vihreät ehdokkaat keräsivät yhteensä 14 599 ääntä, joka on reilusti yli odotusten. Jokainen ehdokkaamme on voittaja näissä vaaleissa! Ehdokkaidemme äänisaaliit: http://vaalit.yle.fi/tulospalvelu/2015/eduskuntavaalit/?ehdokkaat_savo-karjala_#9#taulukko

Koko Suomessa vihreiden kannatus on huipussaan. Saimme viisi lisäpaikkaa eduskuntaan, kokonaiskannatus nousi 8,5 prosenttiin ja ääniä kaikki vihreät ehdokkaat saivat yhteensä 252 872! Uuteen eduskuntaan sekä vihreään eduskuntaryhmään voit tutustua täällä: http://vaalit.yle.fi/tulospalvelu/2015/eduskuntavaalit/?kartat_uusi_eduskunta#2015

Oras Tynkkynen esittelee uudet vihreät edustajat blogissaan: http://www.orastynkkynen.fi/?p=6625

Tilanteemme luo loistavan mahdollisuuden voittaa myös kuntavaaleissa 2017. Työ vaalivoittojen taustalla tehdään nimittäin vaalien välillä, ei vain vaaleja edeltävissä kampanjoissa. Voittaaksemme kuntavaaleissa tarvitsemme kaikki ne voimavarat ja osaamisen, jota teillä on!

Yhdessä olemme vahvempia – liity siis jäseneksi https://www.vihreat.fi/liity ja tule mukaan oman paikallisyhdistyksesi toimintaan.

Tervetuloa myös Kristan kiitoskahveille lauantaina 25.4. klo 10-12 Botanialle (Heinäpurontie 70) Joensuuhun!

Tästä on hyvä jatkaa!

Aurinkoista kesän odotusta toivottaen